خانه / مدیریت / کاملترین فایل مشتری مداری در بانکداری امروز

کاملترین فایل مشتری مداری در بانکداری امروز

مشتری مداری در بانکداری امروز

مشتری-مداری-در-بانکداری-امروزدر بازاریابی نوین عبارت))همیشه حق با مشتری است((به صورت یک شعار در آمده است، نیازها و خواست های مشتریان به عنوان یک اصل اساسی در تولید خدمات بانکی مطرح شده و رضایت مشتری به عنوان نقطه تمرکز بانکها مورد توجه جدی قرار گرفته است در بسیاری از بانکها تمامی فعالیت های تبلیغاتی و پیامهای رسانه ای بر محور رضایت مشتری صورت گرفته است. البته ناگفته نماند که تجربه نشان می دهد که همیشه حق با مشتری نیست.موارد زیادی وجود دارد که در واقع اشتباه با مشتری بوده است و مواردی هم مشاهده شده است که نه تنها مشتری مرتکب اشتباه شده بلکه رفتارهای خارج از عرف به ویژه در مراجعه به بانکها برای دریافت خدمات هم انجام داده است.با وجود این مشتری کسی است که پس از سهامداران قرار می گیرد و منابع وارد بانک می کند ،موجب ارتقای سطح سودآوری شده و درآمدهای کارمزدی را افزایش می دهد.نبودن مشتری به معنی نبودن درآمد )فروش( و سود و در نهایت برابرحذف بانک خواهد بود . از این رو مفهوم مشتری درکانون فعالیت ها و فلسفه وجودی سازمانهای تجاری و بازرگانی قرار دارد.در این جزوه آموزشی مباحثی از قبیل:مشتری مداری، تعریف مشتری مداری،درک صحیح مشتری،انواع مشتریان ،اصول و رفتار های مشتری مداری،تاثیر مشتری مداری بر بانکها و همچنین نکات آموزشی مشتری مداری مورد بحث قرار می گیرد.

دانلود فایل

فایل مورد تحقیق :: مشتری مداری در بانکداری امروز

کیفیت اصلی فایل مربوطه :: عالی

امید دارمکه این فایل مشتری مداری در بانکداری امروز به پیشرفت تمام ایرانیان سرافراز کمکی شایسته کند.

عناوین دیگر این محصول عبارت است از ::

مشتری,مشتری مداری,بانک,خدمات بانکی

جناح سیاسی فایل :: مدیریت

شماره فایل :: ۲۵۸۴۲

دانلود مستقیم فایل

عنوان صفحه ::

کاملترین فایل مشتری مداری در بانکداری امروز

درباره ی f@linkparsiir

همچنین ببینید

مشاهده پاورپوینت بررسی سازماندهی و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین

با سلام خدمت شما هموطن ، محقق گرامی،شما با جستجوی “مشاهده پاورپوینت بررسی سازماندهی و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *